GMINNA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZECZNIOWIE

środa, 22 listopada 2017

Majka Sotowicz - biografia

Nazywam się Maria Elżbieta Sotowicz.

Mimo zapisanych w metryce urodzenia dwóch imion, od zawsze używam imienia Majka.
Jestem rodowitą radomianką. Przez ponad pół wieku Radom był moim domem, przystanią, miejscem nauki i pracy. Po przejściu na wcześniejsza emeryturę zamieszkałam w uroczo sielskiej wsi Marianki w Gminie Ciepielów. Tu wiodę spokojne, chociaż nie leniwe życie. Od 2007 roku należę do Koła Poezji Nie- Odkrytej „Szuflada”. Spotkania odbywają się w Klubie Ygrek przy Spółdzielni Mieszkaniowej „Budowlani” w Radomiu.
Swoje wiersze prezentowałam klubowiczom Ygreka, a także na wielu poetyckich spotkaniach w Radomiu i jego okolicach oraz w Opocznie, Kozienicach, Lipsku, Ciepielowie.
W Domu Ludowym w Wielgiem (blisko mego miejsca zamieszkania) bardzo prężnie działa biblioteka, na zaproszenie której czytałam swoje wiersze na indywidualnych wieczorkach, jak również w towarzystwie koleżeństwa z „Szuflady”.
Wydałam dwa tomiki z wierszami: Słowa jak motyle i Wyłowione z oceanu słów. W październiku 2016 roku zostałam zaproszona do Koła Poezji „Eliksir”. Jestem dumna, że koleżeństwo dostrzegło potencjał w moich wierszach. Miałam okazję z Eliksirem występować przed większym gremium w radomskiej „Łaźni”.
Kilkanaście moich wierszy znalazło się w zeszytach – almanachach Koła Poezji Nie- Odkrytej „Szuflada”.
Napisałam również wierszowane bajki dla młodszych dzieci. Razem z pozostałymi wierszami czekają na wydanie drukiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz