GMINNA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZECZNIOWIE

piątek, 29 grudnia 2017

Daniela Ziętala - biografia

Pani Daniela pisze o sobie:


Pochodzę ze Starachowic. Od ponad 46 lat mieszkam w Siennie, prowadzę Zakład Fryzjerski w którym wyuczyłam wiele uczennic. Za wieloletnią pracę byłam czterokrotnie odznaczana przez Izbę Rzemiosła w Radomiu i Związek Rzemiosła Polskiego w Warszawie m. in. Srebrnym Medalem im. Jana Kilińskiego.
Pracowałam w Wojewódzkiej Komisji Fryzjerskiej jako egzaminatorka. Fryzjerstwo to moja pasja na którą poświęciłam całe życie. Oprócz tego mam jeszcze wiele innych zainteresowań, którymi się zajmuję. Uczęszczam do Chóru Integracji Międzypokoleniowej przy Gminnym Ośrodku Kultury, oraz jestem studentką Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Dwukrotną finalistką plebiscytu Echa Dnia - Kobieta Przedsiębiorcza.
Poza swoimi pasjami znajduję też czas na pisanie wierszy i piosenek. Tematy podpowiada mi świat który mnie otacza i wydarzenia które mnie inspirują. Niektóre moje wiersze były prezentowane w Radio Lipsko i w czasopiśmie Życie Powiśla. Wydałam też tomik wierszy o wspaniałym Polaku Janie Pawle II. Pragnę podzielić się z Państwem tym o czym piszę.

                                                                                   Pozdrawiam Daniela

Zobacz źródło informacji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz