GMINNA I POWIATOWA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W RZECZNIOWIE

wtorek, 6 lutego 2024

Małe tęsknoty - Magdalena Wardawy-Migacz

 Wiersz z publikacji:  Rozmowy z faunem : wiersze

 

 Czasami przychodzi mi ochota

jak świat zaczyna się walić

wpadam do pokoju i otwieram kufer

a tam są najpiękniejsze talizmany


Takie moje maleńkie cudeńka

walizeczka w środku kuferka

są tam zamalowane karteczki

papierki złota trochę ozdóbek


Rozkładam je na moim łóżeczku

przytulam się do mojej laleczki

była w kuferku trochę potargana

ach te moje małe tęsknoty z rana


To jest moja obudzona wiosna

więc ubieram myśli w karteczki

ze złota w radości na nie patrzę

zatrzymać chcę te wspomnienia


Spoglądam na wymalowane gwiazdy

w otwartym kufrze przygodę mam

czuję ocean spokojny jak lśni

a ja pośród mojej małej tęsknoty


By nie uciekły mi te chwile

nie zamykam kuferka swojego

być może zapomnę szyfr do niego

a nie chcę żeby mu się coś stało


12-02-2023


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz